torsdag den 1. december 2011

Savner ... Savner ikke ....

Det er 1. december.

Endnu en af de dage der er fuld af medbetydninger - en allerede bestemt kontekst. Det er her jeg skal holde balancen. Ikke falde i SAVNEKRUKKEN, savnet af børn, nærværende familie, arbejdslivet .... alle de områder hvor der i dag tændes adventslys, granpyntes, appelsinspises ... og al det andet juleg(l)æderi-

Nogen gange er det nemmest at lade sig falde ned i en cremetyk savnesuppe og søbe rundt der fuld af selvmedlidenhed ...eller hoppe med og forkøbe mig i dårlige lyskæder, sære juleaggregater og påtaget *hvorerjegdogietfantastiskjulehumør*.....

Alternativet er at komme i gang, holde svingningerne i svung og gå på opdagelse i sig selv -

 HVAD ER JUL FOR MIG LIGE NU??

Hmmmm  dagens fokus mens jeg om lidt pakker træningstøjet for at komme til styrketræningen ... hvad jeg absolut IKKE gider.

GOD 1. DECEMBER TIL ALLE 


2 kommentarer: