søndag den 1. januar 2012

DRØM for 2012……….

journal jeg er ikke irkeligheden

Min DRØM for 2012:
Invitere en håndfuld kreative kvinder til Kreative dage på Planeten.

Der vil være mulighed for at overnatte både i Pilehuset og Planeten.

Det vil være gratis bortset fra lille tilskud til 'forbrug' - forplejning sørger man selv for eller vi gør det i fælesskab.

Materialer kan medbringes eller købes her (små mængder)

Kreativiteten kan være meget, Uld, filt, maleri, tegning, strik, samt andet jeg ikke har tænktt på.


Det handler om lyst til at lege, eksperimentere, udforske, overskride grænser i det kreative rum, udfordre sig selv, hygge,, snakke, ....

Endnu er det en drøm, jeg må passe på jeg ikke gør det til et MARERIDT!

2 kommentarer:

  1. Hvilken drøm !
    Hvor er det en overskuds drøm, en givende drøm. En dejlig drøm:-)

    SvarSlet
  2. Ja Miri jeg tænker his den blier konkret vil det blive en energigiver til mig og måske forhåbentlig også dem der flyver med ;-)

    Kh Siffe

    SvarSlet