søndag den 26. august 2012

ALVOR....Morgenvejning 6.20 ... gaaaab,


Så hænger der sådan en lille Lokker 
i en lok af mit hår
og hvisker søde ord i mit øre!
Hvad ligner det da!!!!
Kald ham hjem til SukkerToppen

Er vel ankommen til Gudum
Som at komme hjem
blev mødt med ordene -
'der kommer min yndlingskunstner'
...så er jeg da solgt.

Dejlige mennesker
Godt hold 
Glade lærere
God mad
.....
Sikken dog en forskel fra mit første ophold
altså MIG ikke skole,hold og lærere

Hvis du lyster kan det læses under etiketten GUDUM

Jeg er træt
og går til ro.

PS: har kun glemt tandpasta, lange bukser, slikhosthostøhhh nå nej for fremtiden kun SUKKERFRIT guf

PSPS: Kreativhuset med min faste plads står der endnu

PSPSPS: Maden smager stadig himmelsk godt

NU må jeg sove
ALVOR: vejning imorgen 6.20!

11 kommentarer:

  1. Kære Tove det glæder mig at du har det dejligt og sprudler af livsglæde og humor.. Dejligt at blive kaldt yndlingskunstner men det vil jeg da også gerne kalde dig.. Min yndlingskunstner, men nogen kalder dig til morgenvejning klokken 06.20. jeg har i flere år mødt på mit job som lå 35 minutters bilkørsel væk klokken 06.42. Det var tider Tove.. hyg dig kh Henrik

    SvarSlet
  2. Tak kære det er da en ære for du kender jo til en del dejlige kunstnere ;-) Op den anden side kan man jo nok ha op til mange yndlingskunstnere ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Jeg har kun en... kh Henrik

    SvarSlet
  4. Du er nu sød Henrik ;-) ... det er dejligt aat kende dig <3

    SvarSlet
  5. Tak i lige måde Tove Kh Henrik

    SvarSlet
  6. uuhh, hvor jeg husker hvor motiverende de der morgenvejninger var på Samsø Højskole.... og man blir så glad, når der sker noget .... held med det

    SvarSlet
  7. Lyder noget ubehageligt med morgen vejning..... :)

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn velkomst du fik! Jeg håber, du får masser af dejlige oplevelser med holdet og de glade lærere - og god mad. KH

    SvarSlet
  9. Tak Madame ... det tror jeg det blir :-)

    SvarSlet
  10. Miri ... det var nu osse slemt

    + 20kg siden april 2011

    Så påen igen!

    SvarSlet
  11. Miri ... det var nu osse slemt

    + 20kg siden april 2011

    Så påen igen!

    SvarSlet