søndag den 5. august 2012

Fra min Journal.....


En god blanding af Liv ... disse sider er ikke fuldendte, perfekte.


De er som livet ofte er - rodet og spændende. Nogle sider glædes jeg over, andre undrer mig *Har jeg lavet det?*. 




Der er lister To-Do-lister, bageopskrifter, indkøb, huske ....
Der er udklip, collager, ordlege, ..

Der er referater fra udstillinger, oplevelser, rejser -store som små--
Der tegninger, tus, kridt, akvarel....




Efterhånden har jeg en stor samling af disse bøger. Fra før jeg blev syg var de anderledes, lidt mere løsblad, mapper og kalendere, men osse reelle bøger. De fleste af disse er dog forsvunden ved diverse flytninger og sygdom.


Sådan er livet osse. Noget forsvinder andet bærer man med sig. Det handler om at vælge det rette og ikke for meget at bære med sig.



4 kommentarer:

  1. Læste dette indlæg i går og det ramte mig, inspirerede mig. Meget. Vidste ikke hvad jeg skulle skrive til dig, så lod være med at skrive noget som helst..Men da jeg vågnede i morges, var du i mine tanker, så nu har jeg skrevet dét til dig :-)

    SvarSlet
  2. Tak Miri .. det glæder mig , håber du sov godt.
    Det kan anbefales at ha en sådan bog uden forpligtigelser ;-)
    Tak fordi du skrev.

    KH Siffe

    SvarSlet