søndag den 5. august 2012

Ny Begyndelse....altså bare i det små

En ny begyndelse kræver afslutning af det gamle.


Dette er min gamle Bog. Fyldt - næsten. Selvom der stadig er blanke sider fortæller den mig den er færdig.


Det er tid til en ny.


Ny og ubrugt - med forside af egen produktion ... det vil udvikle sig med tiden.                                 


Det er en billig bog fra Tigeren, med blanke sider, dejlig ru og tykke. Kan tåle lidt af hvert.


Jeg har en andægtighed når jeg begynder en ny bog. Den kræver det perfekte tænker jeg og har svært ved at få begyndt.                                                       


Første side rummer mit navn. Mit  nye navn. Siffe er nu indføjet og det mærkes godt. Ingen numerolog er indblandet, ren og skær min egen indre følelse. Og den er god.


Flere billeder senere. Nu må den begyndes!

2 kommentarer:

  1. Sikke en personlig og fantasifuld bog. Den kommer til at rumme vigtige indsigter, er er jeg sikker på.
    Du lyder til at være på en fantastisk indre rejse - det er meget genkendeligt for mig netop nu. KH Marianne

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Marianne -- kan anbefales ,,, ;-)
    God rejse selv ;-)

    SvarSlet