onsdag den 22. august 2012

Statistik ... og gæstevisitter før sengetid

Sidevisninger efter land
Graf over de mest populære lande blandt bloglæsere
PostSidevisninger
Danmark
695
USA
98
Rusland
45
Tyskland
44
Ukraine
20
Sverige
17
Norge
14
Canada
11
Grækenland
10
Brasilien
5

Så mange har i løbet af 6 dage besøgt min Planet.

Der har aldrig været indrejseforbud, alligevel er jeg forbløffet over antallet. 

Og så så mange forskellige lande!

Det er da sjovt at vide at i Ukraine har der været besøg 20 gange på min Planet, der jo ikke er af de største eller mest udbredte, kendte, samfundsdebatterende, underholdende, trendsættende eller sågar strikkende blog. Endda dansktalende/skrivende.

Uanset hvor mange fejlvisitter der er talt  med så nyder jeg besøgene. Det tager jo ikke længe at sætte vand over til kaffe og drømme sig til Brasilien, Ukraine og såmænd osse Danmark rundt.

Nu er klokken nået min tildelte sengetid.

Sov godt eller god morgen til Jer.

4 kommentarer:

  1. Den er nu også dejlig at besøge
    e.a

    SvarSlet
  2. At der har været så mange på besøg trods indrejseforbuddet, viser det hvor hullet det forbud er.

    SvarSlet
  3. Ja, der er altid nogen der finder hullerne og smutter igennem.

    SvarSlet
  4. Tak for kommentarerne Anonym ... rart ville det dog være med et mere genkendeligt navn ...På PLaneten er der hver hemmeligheder eller indrejseforbud, her står vi skam ved hvad vi mener ,,, så ud af busken Anonymos! Show yourself ... selv du er smuttet gennem hullet ikk?

    SvarSlet