lørdag den 29. september 2012

Der skal sgu kalorier på bordet....


Lige et billede af Planetens Baggård
i august

Nu er det regn regn regn

Det generer mig ikke.

Min energi er utrolig
jeg er næsten normal :)
altså mht energi

Rytmen holdes
uafhængig af klokkeslet

Siden hjemkomsten
er 'motionen' vedligeholdt
bare uden jeg kalder det motion
og uden faste tider
'klokken dit og dat
skal jeg dut og dyt'

Molly luftes i snor 2 gange dgl
Wii'en luftes minimum 30 min dgl
plus
alt det andet....

For første gang
oplever jeg glæden ved
en opvask

Fordi jeg KAN
uden stort besvær
uden det sluger al energi

I morgen er det SønneVisit
med Svigerdøtre
Disse er fantastiske
disse piger/unge kvinder

.... og jeg laver al maden
FARMOR-MAD
blir det
Forloren Hare
m Mormorsalat
Æblekage
 rasp og flødeskum

Fedtfattigt?

Ikke tale om
Der skal sgu Kalorier på bordet!
Skal der!

Så må vi gå en lang tur
inden eftermiddagskaffen
med chokoladecroissanter
hjemmelavede selvfølgelig

Skal det være
så lad det være



3 kommentarer:

  1. Hvilken dog en livslyst og livsglæde du udtrykker. Det er så dejligt at læse og det er så godt for dig at se optimistisk på livet. Tove du aner ikke hvor glad jeg er på dine vegne.. kh. Henrik

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun være enig i hvad Henrik skriver !
    Det er bare SÅ dejligt :)

    SvarSlet
  3. Fantastisk hvor meget overskud et højskoleophold kan generere:-) Skønt for dig, og skønt at høre om. Arg, jeg ville gerne med til den middag imorgen... bon appetit

    SvarSlet