tirsdag den 8. januar 2013

This year this year .... or 365 days of challenge


I have joined Hanna
who blogs about creativity
She often makes 'events' where its possible to  participate
This time its a 'big' challenge -for me -
365 days of creativity
or creativity every day


I have joined 
and here are my 'rules' fore the year

I want to make  collages
in my book
- where theese are from -
on postcards-size
or other 'things'
just have to be collage

I dont have to finish one every day
it is OK just to preparing to make them
backgrounds quote and so on
example for finish them in the weekend




I am curious for which effect it will have to be thinking in creativity every day

Will my skills grow?
Can I do it?

Well at least I can try!

Happy day to you


6 kommentarer:

  1. Yes, of course you can do it =-) Happy day to you too!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at se på dine kreative billeder og jeg elsker at læse dine kreative anker.. og jeg er glad for at få lov... Du kan alt har det vist sig og det er fantastisk som du bevæger dig Kh Henrik

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig er du med ! Og jeg er sikker på at noget må ske, gennem denne tilslutning/beslutning om at færdiggøre 365 collage på et år.
    Jeg var selv fristet:)
    Du har nemlig inspireret mig.
    Tror jeg kommer i gang. har klippet tykt papir. Skal bare lige tage det sidste skridt :)

    SvarSlet
  4. Tak Henrik ... jeg rødmer da !

    SvarSlet
  5. Dejligt Miri vi behøvs jo ikke og sætter welv reglerne ;-)
    Glæder mig til se dine kreationer :-)

    SvarSlet