mandag den 4. februar 2013

Godmorgen Mandag ... Kampklar?


Der er dage....
hvor end ikke dyner er værn mod dårligdom

Ikke Fluenza og så
men en tilstand af 'given-op' følelse

Måske er det begrænsningerne i formåen der giver denne følelse?
Jeg rammer disse begrænsninger massivt i øjeblikket.
Er det ikke mentalt så er det fysisk.

Min Parkinson ryster ikke meget.
Til gengæld er musklerne ømme og stive 
så at gå , at rejse sig, række ud kræver overskud.
Musklerne opleves uden styrke så almindelige daglige gøremål blir besværlige 
især da min højre hånd er værst ramt
skære brød, åbne dåser, flasker
træde en nål , sy, holde 
på strikke pinde
......

Mit sædvanlige forsvar er jo at strikke, høre lydbog og se video indtil  følelsen er vandret videre.
Men mine 'maskiner' til afspilning er i udu.
Tilbage er TV og radio

Så dagens ForsvarsVærn
er RadioStrik
Kaffe og 
Blogs

.... og så ER det jo mandag ikk¨?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar