mandag den 4. februar 2013

Collager uge 4 .... samt lidt om Støtte



Det er nu en dejlig opgave at lave disse collager
det kan undre mig så forskellige de blir fra uge til uge

Tankerne formidles ud gennem hænderne
godt det ikke handler om skønhed og perfektionisme
disse produkter
mine øjne ser kun fejl for tiden

Tilstanden af flow mens jeg sidder her



løfter jeg hovedet
ser jeg ud over strandengen, over fjorden
den forandrer sig med lyset i løbet af dagen

Lige nu er horisonten skjult i disen
dermed er mit udsyn begrænset

og det på flere planer.

Midt i collageriet kom min kontaktperson 
for at præsentere min nye kontakt
Denne gang en kvindelig efter mit ønske
hun har hund og hun strikker
desuden vinterbader
Energifyldt!

Hvor galt kan det gå?


2 kommentarer:

  1. Godt du har en god fornemmelse omkring det nye menneske i dit liv.
    Og det er een af mange gode oplevelser med de der collager- at de ikke SKAL være pæne eller smukke. De ER bare.

    SvarSlet