torsdag den 28. februar 2013

Lidt om fordomme .... mine egne altså


Der er motion på programmet.
Derfor måske disse motions billeder ?

Jeg er gået i stå.
Tror det handler om for lidt dopamin til hr Parkinson men nu skulle det være ok

I dag er jeg dog stadig gennemtræt
Sovet 11 timer og er alligevel træt

Nu skal jeg så finde energien til at gøre noget nyt
Min nye kontaktperson har svømning i dag med andre som mig
Så jeg slås med egne fordomme mod 'andre som mig'
Det er en ulige kamp når man kæmper med sig selv - man vil altid både vinde og tabe og det handler så om hvilken side der lige præcis i øjeblikket har magten.

At erkende at jeg åbenbart selv har/har haft fordomme er første svære skridt 
jeg har altid betragtet mig selv som rimelig fordomsfri og plusli dukker fordomme frem
Jeg kan ikke formulere dem endnu blot mærke mine forbehold mod at deltage i en gruppe med *andre som mig*

Nå men jeg gør det alligevel
deltager i gruppen
Der står svømning på programmet
og det elsker jeg

Måske jeg møder nye venner
måske det bare bliver til motion
det handler om at tage imod det der kommer

God dag til jer alle




Ingen kommentarer:

Send en kommentar