lørdag den 16. marts 2013

Det handler om en rigtig god *ven* .... jeg havde helt glemt det er det han er


Efter sådan nogle dage med Angst 
som følgesvend

er der en stund med eftertanke
en tid hvor
det føles meningsløst

angsten frigør
så meget negativt eller snarere det hvirvles op igen
det er ikke energi
det er snarere det modsatte 
holder mig indendøres og passiv
nååå nej jeg folder jo sommerfugle

jeg som troede mig fri
for disse dage
men ved eftertanke
er det hvad jeg kunne forvente

jeg har da  bare gang i for meget

jeg har jo lært undervejs 
disse år med angst
at betragte den som en *ven*
en ven der på en meget uvenlig måde prikker mig på skulder for at sige

NU må du stoppe op og holde pause

Jeg lister lige op:

aftrapning af medicin
2 nye bekendtskaber etableret
ny kontaktperson
stor restskat overskues
kloakering 2 steder
uoverskueligt rørlægning af åløb
salg af det ene sted (forsøger)
bilsyn og klargøring af denne til dette
bleven farmor
startet video'er med små undervisningforløb
meldt mig til AnnesAtelier
og Den røde tråd
 365 collager 2013
udstiller i Jylland
meldt mig til udstilling med AnnesAtelier
maler 
laver fugle
laver højbede
laver haveplan
sætter hylder op til malerier
blogger
facebook
.....og så alt det andet

Det ku da være den Angst
sku pande mig een i nakke
så ka jeg lære det ka jeg 

Nu vil jeg forsøge sove

og imorgen
vågner jeg til en ny dag

Godnat
God weekend

4 kommentarer:

  1. Ja, når du ved hvad du skal lytte efter er det jo godt - men min uddannelse og omsorg for mennesket ser som det første , nedtrapning af medicin !???? Håber det er noget du gør i samråd med lægen og hvis IKKE så STOP , :0) - kun sagt i omsorg .

    Varme tanker
    Marianne

    SvarSlet
  2. Takker rigtig meget for din omsorg Marianne <3

    Det skam under fuld kontrol og efter aftale med min gode Steen psykiater.

    mix af medicin parkinson og antidepressiva er ikke toppen , der er visse parkinson medicin jeg ikke kan få grundet det andet og derfor forsøger eg at trappe helt ud af det

    kryds fingre eller wish me luck ;-)

    SvarSlet
  3. Wish you luck - det er en rigtig træls blanding af sygdomme - for at sige det pænt ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen hvis det skal være kunne jeg nok finde nogle der er værre .. end PParkinson endnu da, men PTSD !!!! ... det slår nok ;-)

      Slet