søndag den 24. marts 2013

En ikke-smitsom mental influenza -- og en helbredende Menu ;-)


Har genfundet energien ...
og brugt en hel del af den idag..

Fra den ene yderlighed til den anden.

i 2 uger med en ikke-smitsom mental influenza
kan man kalde det

i dag
er verden en anden
spørg mig ikke hvorfor

måske er den nedsatte medicindosis
endelig accepteret af kroppen


energien udmøntede sig med en lang tur med Molly
langs en kold delvis isnet fjord
og 
en halv forårsrengøring
inkluderet 
hyldeopsætning over vinduet
og 
sofastøvsugning
puuuuust

Jeg er helt sikker på det er gårdagens menu af
andebryst, flødekartofler og hjemmelavet flødeis
der virker

Husk det Siffe ;-)


6 kommentarer:

  1. Jeg vil mene at din gennemsnitlige foretagsomhed er over gennemsnittet, når jeg også ved at du har et fulltime job som fyrbøder i din brændeovn. Jeg er teværttilfælle imponeret Tove Kh Henrik

    SvarSlet
  2. Tak Henrik .... har faktisk først tændt op nu - smiler - jeg fik varmen af alt det støvsugeri ---- men nu er her altså osse pi**ekoldt!

    SvarSlet