mandag den 25. marts 2013

Når man fanges .... host .... er det svært at slippe fri



Der lå en halv forårsrengøring og ventede
da jeg stod op
fuld af 'initiv' og ... var det energi?


.... men men men
 den ligger der nu stadig
en del 

for som det ses blev jeg fanger af en lille computer
med et gratis billedprogram
PAINT.NET

Jeg er tilmedt ANNES ATELIER
et online Kunstner-RUM
hvilket giver mig store udfordringer

Jeg maler uplanlagt
ingen skitser eller billeder i hoved
billeder er i maven
og kommer derfra gennem hånden til lærredet
vel Intuitiv Maling

Anne maler meget 'struktureret'
tænker jeg
så det er en ganske anderledes proces 
end jeg er vant til
jeg skal overtræde grænser for at gøre det
og kæmper med min kære gamle velkendte drager
der tilintetgør hvad jeg præsterer
de bæster!

Jeg ved osse det er i dette grænseland
at udviklingen foregår
så selvom det er hårdt
er det godt

Disse 2 billeder er min skitser
ikke at mine billeder bliver ligedan
men elementerne er med
...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar