søndag den 10. marts 2013

Visit og højbede ...


I dag fik jeg visit
 -ikke ham der på billede
han er her jo -
men af en kvinde med parkinson
en gæv kvinde
der har haft diagnoset i 10 år

Det er første gang jeg taler med en anden
med samme sygdom
Det var ganske rart
og ikke spor skræmmende

Det at møde een der takler sin sygdom
med gejst og kampmod
ja egentlig kan jeg ikke finde ord for
hvad det gør ved mig

Det gør noget godt

Så tak for at I kom <3 font="">

Ham på billedet bliver straks mindre afskrækkende
Hvis ikke han snart tager sig sammen
sparker jeg ham sgu' ud!

Molly og jeg sov bagefter
det er en del af parkinson'en
at blive så træt
at kun kunne enkel ting af gangen

....
det er dejligt at vide
stadig irriterende
men nu mere acceptabelt
da jeg har en krog at hænge det på

Så alt-i-alt
en dejlig søndag.

Imorgen står det på afhentning 
af pallerammer til de første 3 højbede
og når jeg nu alligevel er i nærheden
så et smut op til barnebarnet

tjah hvad gør man ikke
 for at komme tæt på en baby

Hav en god mandag.



2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at få snakket med en anden der har samme sygdom.
    Det gir lidt ro og også accept af sig selv og sygdommen.

    Rigtig dejlig mandag du har planlagt - go fornøjelse :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Marianne ;-)
    I lige Måde

    SvarSlet