mandag den 15. april 2013

ÅH JEG MÅ HA... MEDICIN MEDICIN MEDICIN MÆ DET SAMME .....


I betragtning af det er nat melle m søndag og mandag 
og jeg netop har taget min søndagsmedicin
så har søndagen været forbløffende god

jeg har været i atelieret
været i haven revet indkørslen
 snakket med venner
snakket med sønnerne
snakket med naboer face-to-face
strikket eller snarere forsøgt

set filmen WOLVERIN på TV2
hvad jeg sjældent ellers gør
vasket tøj
ordnet Molly

godt nok med muskler der blev stivere og stivere
samt mere og mere ømme
så jeg endda OVERVEJEDE
smertestillende
så vidt kom det dog ikke
jeg bagte kokosmakroner istedet

Nu ved jeg hvad der sker
når medicinen glemmes

i atelieret fungerede hænderne ikke
i haven gjorde leddene ondt
især skuldrene
indenfor
nærmest kramper/sitren i ben
og 
mærkelig i hovedet

besynderlig nok har jeg slet ikke tænkt medicin

jeg gik i seng men fik flere og fler kramper
så jeg tænkte 
nok for mange kokosmakroner
så jeg vaske op
ryddede op
gik nattetur med Molly

og tænkte
MEDICIN!!!!

jeg ved ikke om jeg skulle tage den nu
eller helt vente til næste dosis

Nå jeg er da ikke døden nær
har det bare rigtigrigtig træls!

Ses  op ad dagen

GODNAT eller GODMORGEN 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar