torsdag den 31. maj 2007

JEPS - Jeg rider med på bølgen ;-)

... og det bliver ikke til et barnevognstæppe. Det bliver af mit "gamle" restebomuldsgarn - der allerede har været på vej til at blive et strikket tæppet. Jeg var ikke tilfreds og det strikkede blev slagtet til fordel for en hæklet bølge. Billederne er åbenbart stadig farveløse - spørg mig ej hvorfor. Mon det bli'r dagens opgave?

Solen skinner og jeg har været på Havevandring til morgen med Frida og Albert. De er altså ikke sådan til at få billeder af - vimse og årvågne, nysgerrige som de er. Ser de jeg står og fotograferer skal de hen og snuse, lege. Men her er Albert fanget mens en humlebi legede i Jasminen.
For den opmærksomme ses - Farverne er retur! Jeps dagens opgave allerede løst. Det var kompressionen af billederne der fjernede farven.
Men her ses så Frida i et stille øjeblik. Hun er dog mere rolig prinsesse end aktiv gårdhund. Sød og kælen. Hun har nu boet hos os i 4 mdr. Og er fuldstændig faldet til. Dog har hun enkelte "uheld" indendørs.
Iøvrigt er jeg fuldstændig fortabt - til billedprogrammet Photofilter. Tænk at et sådan program findes GRATIS. Jeg er stadig åndeløs. Det har gjort hele mit billedarkiv nemmere at arbejde med.
TAK TAK til Janne. Endnu engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar