fredag den 10. oktober 2008

FILM i Farten:

Efter gårsdagen lidt tunge emne må dagens være i den lettere genre.


Jeg fik set Travolta i går.
Og hvilken glæde det er at se den mand udfolde sig på skærmen.
Mit lille 20 tommer (tror jeg) kan næsten ikke rumme ham.


Pudsigt nok drejer filmen sig om det at se de *usynlige* mennesker der lever omkring os. Alkoholikere, hjemløse, sutterne, ikke dømme uden grund .... ja den handler nok om meget mere, men STEMNINGEN!... jeg siger jer
SE DEN FILM!
.......................................
I dag står det på Jagten på Nilens Juvel med Michal Douglas og Kathleen Turner

samt enten Den Røde Oktober med Sean Connery
eller Johnny Mnemonic med Keanu Reeves


Den første en eventyrfilm uden dybere indhold.


Den næste = min absolutte yndlingsfilm.
En russisk undervandsbåd med en russisktalende Connery hopper af til USA.
Dette medfører en ubådsjagt under vandet.
Hold da op hvor har jeg sovet godt til den film.
Da mareridtene var på sit højeste var det foretrukne natte-terapi.
Sean Connery's stemme ... og så på RUSSISK ;-)


Den tredie er en lidt måske ligegyldig science fiction action film.
Keanu Reeves er bare dejlig.

3 kommentarer:

  1. Ejer du alle disse film eller låner og lejer du ?
    Har det nok med bøger, som du med film :-)

    SvarSlet
  2. Hmmm .. nu skete det igen .... jeg skrev et langt svar som bare forsvandt... essensen er at da jeg ikke kan læse mere ser jeg film og hører bøger. Så kan jeg spole frem og tilbage hvis jeg glipper et par afsnit. Filmene køber jeg når de følger gratis med ugebladene og med 3 sønner har jeg et godt lånefundament ;-)
    Mine bøger gav jeg væk da jeg flyttede - nu er der kun de kæreste tilbage. Jeg forsøger da indimellem at læse - men bliver mere trist når jeg efter 1½ side må give op. Så hellere nyde det jeg kan ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Helt sikkert, man skal nyde det man kan! Vent med det at LÆSE bøger, til den dag, du pludselig opdager , at du faktisk gør det. Man kan evt også købe gode og billige film i Tiger. Heldigvis køber mine to ældste også mange film :-) Og biblioteket , der kan også lånes film.

    SvarSlet