mandag den 8. december 2008

I'll walk the line...2

Som skrevet i morges ... altså MIN morgen ... så ku' dagen vende den ene eller den anden vej.


Den valgte så den anden vej tror jeg det må være.

Min lærdom må være : SKRIV OM DET! eller SNAK!


Men når der nu ikke er een i nærheden - og det mærkes for tungt at gribe telefonen ... ja så er SKRIVE på Bloggen altså åbenbart også virksomt ;-)


TAK FORDI I LYTTEDE!


Da jeg rejste mig for at finde ud af om det ville vælte til den ene eller den anden side ... gik jeg lige ud med skraldesækken først, efter selvfølgelig lige at ha kravlet i rent tøj og lidt morgenvask, fik fat i en støvsuger på vejen ind, og når jeg nu alligevel var ude tømte jeg aske fra brændeovnen, tændte op, støvsugede stuen efter en lettere oprydning, fik båret garn ind i garnlageret, tog lige et par billeder - inspireret fra Blogland - men mere om det senere - fik printe opskriften(som jo er gratis i december) til Halsduken 2008 ud, båret brænde ind, har jeg glemt noget ?.... ja så bær over med mig ;-)


Dagen vendte sig.



Nu vil jeg sætte mig og strikke på Halsduken 2008 ;-)

.... og nyde min rydtelige rene stue, mens jeg hører radio P4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar