torsdag den 15. januar 2009

AWARD....

Jeg er beæret ... med denne AWARD fra Tante Grøn ... en varm Kvinde i Blogland. Netop at blive kaldt .....Kreativ Blogger ... glæder mig.

Og jeg overraskes over få den tildelt. Jeg er slet ikke flink til at lægge ord omkring i de blogs jeg besøger ... så at jeg huskes ved en sådan tildeling gør mig rørt. Dybt.
TAK KARIN !



Regler for denne award er:


1. Vinderen kan kopiere denne Award til hans/hendes side.


2. Lav en link til han/henne du fik Awarden fra.


3. Nominer mindst 7 andre blogger.


4. Lav link til disse på din blog.


5. Læg besked på bloggene til de nominerede.Jeg sender den videre til:
Ja det venter jeg nu med ... måske når jeg det slet ikke ...
men jeg tænker da på Fridas blog, på Losarinas mor, på Tanterne Grøn Brun og Lilla, på Legehuset, på iHannahs, A knitting chick ...og en til jeg ikke lige husker men det kommer nok. det var Gitte med DitogDut
Ikke alle link er lavet og videregivet ... hovedet rammer tasterne når hovedet nikker af træthed ;-)
Godnat for nu .....

5 kommentarer:

  1. Selv tak for awarden. Jeg synes du skriver søde og tankevækkende ting som jeg glæder mig over.

    SvarSlet
  2. Tak søde Siffe :-) Jeg er ikke een du bør give en award, for jeg gør aldrig det med dem man skal :-)
    Men tak for tanken! Håber du er friskere i fag. Hér har været den smukkeste solopgangshimmel- hvilke farver !

    SvarSlet
  3. Tusinde tak, Siffe, det er dejligt at blive begavet ;-) Samme award har jeg fået af Mahalo, og modsat tidligere priser, har jeg denne gang givet videre til syv andre. Det må vist række, men nok en gang tusinde tak, og forhåbentlig fik du en god nats søvn :-D

    SvarSlet
  4. Aaaaiii Siffe for søren :) Hvor er du bare sød!!! KNUS!!

    SvarSlet
  5. Tak Siffe.. Det gjorde mig bestemt glad :O)
    Og at du fik den var så afgjort også fortjent. Jeg har planer om at sende den videre til dig igen.. Det må man da gerne ikke? :-)

    SvarSlet