torsdag den 15. januar 2009

Jamen Tiden GÅR bare ...

I dag går den til Staden til en af samtalerne.
Det er OK - nu. Ikke mere så skræmmende. Men som altid når jeg har en aftale til en bestemt tid er jeg stresset og sover ½ meter over madrassen....
... og DET er altså anstrengende skulle jeg hilse og sige, fra Fruen.
I nat er jeg blevet bestjålet for fotoapparatet, den bærbare -.... og vinduet på førstesalen er smadret ....bare fordi jeg ikke gav et gammelt tæppe væk .... ØH HOV vent lige lidt ... jeg har da ingen førstesal her???? .... og den bærbare skriver jeg jo på .... og fotoapparatet står på sin plads????......
De der drømme er altså fandens livagtige ;-)

Ellers er det jo Fugletællingtid igen.

Så jeg har faktisk ret travlt.
Endvidere lokkes der med endnu en KAL på webstrik ... i SKyggestrik... eller hvad med et Bindesjal ... hmmmm... jeg ku' da godt lige begynde på ..........

4 kommentarer:

  1. Hej Siffe. Som tak for læsning af din dejlige blog, har jeg givet dig en pris som kreativ blogger, som du kan hente på min blog. Du har en herlig tilgang til emnerne og er en flittig skribent og debatør med tankevækkende indlæg

    SvarSlet
  2. IH, da gav du mig lige en forskrækkelse- dine drømme er altså også livagtige ud gennem skærmen !!!
    Håber du falder trygt på madrassen i nat :-)

    SvarSlet
  3. Kære Karin ... Tusind tak for de søde ord ... nu må jeg ind og se hos dig hvad det er... TAK skal du ha*

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Kære Miri
    JA beklager forskrækkelsen ;-)...
    i nat vil jeg forsøge at lande !

    KH Siffe

    SvarSlet