torsdag den 27. august 2009

ActiveNet??????? ....Hvad er det????

Siden juni er der trukket 9.95 dollar pr. mdr (= ca 53kr) fra mit hævekort.

Netbanken kan ikke finde modtageren.

Jeg kan ikke finde modtageren.

Vi - mig og banken - har googlet os frem til en hjemmeside Active.com, men den vækker ikke genklang hos mig. Hvis den havde handlet om garn, strik eller lignende ville jeg ikke være i tvivl om at jeg i en sen nattetime havde ramt en tast ...... men SPORT???? ... nej ... uanset HVOR søvnig jeg måtte føle mig ville jeg aldrig havne på en sådan side.

Nu skriver jeg til dem .... før kan banken ikke tage affære.

53 kr pr måned - bliver da til en del - f.eks 1 nøgle Kauni, eller 100g shetlandsuld eller ......

2 kommentarer:

  1. Jamen så er det da heldigt, at man i det mindste har fundet en, man kan trække beløbet fra......... Jeg stiller gerne min konto til rådighed for indbetalinger, hvis det ønskes.
    Dejligt at se, at du har det godt.

    SvarSlet
  2. JA indbetalinger ville jeg da osse gerne modtage ;-)
    Tak for ordene ;-)

    KH Siffe-der stadig undrer sig

    SvarSlet