søndag den 13. december 2009

Dagens Engel


Dagens Engel er en LYSENGEL
Helt ny på Planeten.

Veninden bragte hende ind i mit hjem sammen med
en genial Julekalender.
Lissom Veninden skaber hun lys omkring sig.
Selve Englen er et Loppefund.
Lissom jeg færdes Veninden i Genbrugsverden,
så lige plusli er vi moderne igen ;-)

Veninden har bragt meget andet LYS ind i mit liv.
Hun har hamret på min dør når jeg mest af alt havde lyst til ikke at være.
Hun har malet mine stuer.
Hun har lyttet til min tågesnakke.
Hun har bare været der når det var nødvendiigt
Det lyder ofte så banalt, men sådan er det nære vel ofte

Hun er een Hverdagens Engle !

4 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke det lyder banalt- tvært om.
    Hun er en gave og noget ganske særligt !
    Tænk at have en sådan kvinde i sit liv.

    SvarSlet
  2. Jo Miri og det mest fantastiske er ... hun er ikke alene ;-)
    Jeg er så taknemmelig for de veninder jeg har.

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. vi kan alle bruge lidt lys i denne tid, dejligt at du har nogen til at tænde lidt for dig, og sikkert også modsat :)

    SvarSlet
  4. en god veninde er mere end sin vægt værd i guld, og har man flere end én, ja så er man overordentlig heldig.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet