fredag den 19. februar 2010

Nedtrapnings-symptomer:

Nej det er ikke Abstinenser da man ikke bliver afhængning af antidepressionsmedicin.

Hmmm…. den må jeg lige vende engang!

Men så Nedtrapningssymptomer da.’

Jo smerter i muskler og led som ved en influenza.

Hovedpine. Ondt i mave. Svitsning i hjernen.

Sådan er nedtrapning beskrevet i litteraturen. Og jeg kan skrive under på at det er sandt. Plus en usandsynlig træthed.

Men INGEN tilbagevendende depressionsymptomer ( det skulle da lige være trætheden). Hvis jeg var på vej ind i en depression ville jeg ikke kunne lave papir. Og som skrevet i den forrige post – ja så har jeg altså kunnet det!

Så jeg overlever denne periode med visheden om at jeg KAN trappe ned.

2 kommentarer:

  1. Jo, du har helt ret! "Svitsning" eller lyn - det er frygteligt, og en følelse af at man går helt ved siden af sig selv - bogstaveligt talt.

    SvarSlet
  2. Jeg kan høre du kender det! ;-)

    Jeg forsøger osse at *samle* mig igen kære Lavendel

    KH Siffe

    SvarSlet