tirsdag den 9. marts 2010

Tirsdag Tudedag!

IMG_2794

Ham her – Luiii Armstrong – er nu taget til de evige musejagtmarker. Ikke fordi han var den store jæger så det er nok til De evige Madskåles Himmel han er draget.

I sidste uge – var vi hos dyrlæge fordi han ikke tissede, så blev han behandlet, fik medicin med hjem og speciel kost. Dette har åbenbart ikke hjulpet for idag var han igen plaget af smertefuld vandladning og vi måtte afsted igen.

Og denne gang kom han ikke med hjem. Hans blære var fyldt af en stor sten. Og hans fremtidige katteliv ville være præget af dette.

Normalt ville jeg have hjembragt ham og begravet ham på Planeten – men et motoriseret pælebor til den frosne jord har jeg  ikke ;-)

Så nu er yngstekatten Donny faderløs – med jeg tror nu ikke han mærker det så meget ;-)

Han har jo Onkel Johnny – The Cat in Blackmorgennus med johnny

7 kommentarer:

  1. Åh, hvor gør det mig ondt for dig. Det er hårdt, men desværre også somme tider nødvendigt, at skulle sige farvel til sine firbenede venner.

    SvarSlet
  2. ej, hvor synd! jeg er ked af det på dine vegne, men desværre er dette en del af det ansvar man påtager sig når man har dyr.
    knus fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Kram til dig - fra en anden katteelsker som mistede sin kat for 3 uger siden - i lang tid mangler den lige der hvor den plejer at være - fx i vindueskarmen, foran køleskabet eller i sengen, men jeg håber, at det bliver bedre med tiden :)

    SvarSlet
  4. Sender dig mange medfølende tanker; de kære husdyr fylder så meget i ens liv!

    SvarSlet
  5. Hvor er det synd for missen... og godt at du tager hånd om det når det skal til... elskede katte glemmer man aldrig... har selv haft de skønneste nogen af slagsen.. håber I/du kommer videre... for det skal man jo.. og det gør man også... masser af knus til dig og de andre misser.. Vivi

    SvarSlet
  6. TAK til jer alle for jeres rare ord. Det er lidt tomt uden Luiis snakken. Han var den af dem der *talte * til mig hver dag. Men nu bliver der jjo mere plads til de andre at folde sig ud på ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  7. Årrrh ØV osse Siffe :( Jeg har lige været der selv. Det er bare IKKE ret sjovt :(
    Hihi måtte lige smilet af navnet: Cat in Black ;)

    SvarSlet