lørdag den 29. maj 2010

Dagens leg:

Idag er det STOFFER .der er på programmet. Altså dem med nåle. Altså til at SY med ;-)

Jeg erhavnet i et fantanstisk forum – eller snarere flere hvor der er gratis workshop med forskellige kreative processer.

Bl.a. TEESHA MORE  –hvis hjemmeside jeg har linket til. Man skal melde sig ind i gruppen, men så er der osse en del kreativt sjov.

Eller Sarah Whitmire – som har en ArtJournal challenge på sin blog. Desuden en gruppe der hedder SoulJournal. Hun arbejder med MixedMedia.

Samt Art Journals med Deborah …

Alle steder er der free worksshops og selvfølgelig nogle du skal betale for. Men der er rigelig med gratis sjov ;-)

Hold da op hvor er de dygtige og kreative. Og amerikanske ;-)

Og når så DAGENS ENGLEKORT er

vaer kreativ

ja så er der ingen vej udenom.

Jeg må LEGE ;-)

………………………………………………………………..

En hellt anden tanke er omkring

HVORDAN FÅR JEG GRØN MAD NOK?

Det er sådan at køleskab og fryser bugner af grøn mad. Altså det sunde – ikke det mugne!

Men jeg får ikke lavet det til frokost eller aften.

Min morgen  mad og mellemmåltider er OK, proteindel af frokost og aften er for det meste fisk, æg,ost eller bønner mm.

Men det GRØNNE  det skal der  jo en vis arbejdsindsats til før det kan lande på tallerknen.

Men nu er min tanke at hvis jeg laver en STOR skal salat om morgenen – når morgenmaden er spist ja så kan der MÅSKE finde vej til tallerknen.

Det forekommer måske underligt for nogen at det kan være så vanskeligt. Men PTSD gør det ved folk. At overskue selv små dagligdags opgaver kan virke – ja – netop – UOVERSKUELIGT. Men ikke ansgtprovokerende mere. I det små.

Jeg kan stadig blot åbne en ovndør eller en dåse – og hælde mad ind eller ud. Overskue gryder i kog og kæmpeopvask (hmm jeg er kun EEN! – men alligevel) ja det er endnu ikke muligt. Men osse her er jeg nu ganske kreativ og får mig indrettet.

Det er som et kæmpemæssigt puslespil = Hjernens funktioner – skal lægges påny. Og plusli får man en ny  hidtil uset brik i hånden, som man så forsøger at få placeret. Og måske passer den ind?

Jeg har efterhånden fået en del af brikkerne til at passe – måske sidder jeg med den næste i hånden i dag ?

HAV EN DEJLIG WEEKEND LØRDAG.

HUSK AT HEPPE I AFTEN

In a moment like thiiiis ..da da da daaaaa…..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar