onsdag den 2. juni 2010

Hele 3 ting på een gang?…..

Ålestegning udsat!

… men kun til imorgen.

I dag indholdt rigeligt foruden og Yngsten sov længe så han var helt indforstået.

Heldigt nok for den gode fiskemand havde udsolgt idag, og fik hjem til i morgen.

Nu er der bestilt 1 kg Ål i bytte for samling af Kommoder.

Rart at se sønnen.

Rart at stege ål igen til sin søn.

Rart at få samlet kommoder.

Idag var en snakkedag, Havde lige glemt hvordan jeg har det bagefter. Træt som een … ja vælg selv.

Efter snak … tur i bank, tur på pensionskontoret, tur til skat…. havde parkeret i den ene ende af byen og GIK hele vejen rundt! Gav gode tegn på pedometret.

HHjemme igen faldt sko, taske, trøje, cowboybukser af undervejs ind til sengen … sov i 2 timer.

Godt jeg udsatte ÅLESTEGNINGEN!

Men nu har jeg 3 rare ting et glæde mig til i morgen ;-)

2 kommentarer:

  1. ville bare rose dig; hvor er du bare kommet langt siden jeg först begyndte at læse med her hos dig. Seje Siffe!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. TAK skal du ha Frida for følgeskabet ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet