onsdag den 25. august 2010

Balancegang

mikkel og maria 

Tungen lige i munden!

Filosoffen støtter sin kæreste i den svære balancekunst ;-)

Min balance er at finde ud af hvor megen – og hvilken -viden jeg ønsker lige nu – om Parkinson sygdom.

Når jeg søger på Nettet ramler jeg uforvarent ind viden jeg IKKE ønsker at vide – lige nu.

Såsom medicinbivirkninger, komplikationer mm….

Alligevel søger jeg.

De *13 minutter* jeg indtil videre har fået i selskab med en *ekspert* gav ikke megen feedback.

Eller svar.

Måske en snak med egen læge kan give nogle svar?

På mandag skal jeg scannes.

Ugen efter d. 8,september får jeg så endnu et svar.

Derefter forestiller jeg mig en tid med medicinnedtrapning og medicinoptrapning af hhv antidepressiva og parkinsonmedicin.

Men vigtigst for mig er *genoptræningen* til Store Vandring = CAMINOEN. Så for at få hjælp til dette – da min egen rygrad åbenbart ikke virker – planlægger jeg endnu et HøjskoleOphold i Gudum enten i slut af september eller november.

Det er jo vigtigt at prioritere!

1 kommentar: