fredag den 10. september 2010

Jeg ku’ godt bli’ afhængig ;-)

bensi

Erfaring – det er nemmere at komme OP på en hest end ned ;-)

Første ridetime netop overstået. Jeg tænkte jeg kommer nok bare til at ride rundt i en hall.

Men nej – jeg kom skam ud over markerne i fuld firspring, med håret flagrene under ridehjelmen og syngende IBRAHIM for fuld udblæsning. Hesten var en sort og fyrig hingst der vrinskede og stejlede og sprang over grøfter og stengærder……………… efter mig red Robert Redford fra Hestehviskeren……………..SUK

bensi2

Nå ja måske ikke HELT sådan ……. men det med markerne er nu rigtig nok, og hesten var en hingst – godt nok uden ‘vedhæng’ - og 25 år og turen rundt i terrænet foregik i tryg forvaring med en ridelærer der trak Bensi.

Jo det hed han. Stor og dejlig. Godt nok en anelse livlig, men det var helt normalt – sagde ridelæreren.

Nu glæder jeg mig til næste uge ;-)

delta

PS – dette er IKKE Bensi – men Delta. Var mere fotointeresseret end Bensi ;-) derfor kommer hun/han med her. Lige til en HesteKalender ikke?

5 kommentarer:

  1. Dejlig du har fået endnu en god oplevelse. Har du ondt i rumpen i dag?

    SvarSlet
  2. Man kan jo naermest blive helt misundelig, det er jo trods alt en dejlig beskaeftigelse at blive afhaengig af :-)

    SvarSlet
  3. Kære Heks ikke endnu men måske i morgen?

    Til gengæld er jeg træt som var det mig der havde båret hesten ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Kære Pia ... og jeg er misundelig på dine dejlige uldne får ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. Med den erfraing, blev du ikke ligefrem smidt af. - Jeg plejer ellers at sige at ned skal man nok komme.

    Og, med så afhængighedsskabende en form for motion, så hænger du nok ved lidt endnu.

    SvarSlet