fredag den 17. september 2010

Så er det Weekend!

delta3

Her ses Delta.

Det var ikke ‘den’ jeg red på i dag. Men Mr.Bean er sørme al for grim til at blive fotograferet ;-)

Nej spøg til side – kameraet var i bilen så billedet er fra sidste uge.

Som det forståes var det ridedag i dag. På Mr. Bean. Han er 21 år, et magert gråhvidt skrog. Men den allerkæreste hest med en varm udstråling. Han får al hvad han kan spise men tager ikke på – er forklaret på et skilt. Og han har det godt.

I dag lærte jeg at starte og stoppe kræet, samt dreje til begge sider. Jeg red også alene rundt i hallen efter en lang tur trukket rundt ude i terrænnet. Jeg er så stolt som da jeg lærte at cykle!

Klokken 12 gik det hjemad – med en laksebagels i tasken.

Efter frokost lidt strik, derefter en lur på sofaen for at runde af med telefonsnak med alle veninder og sønner.

Og så er der klart til at holde WEEKEND!

Nu begynder det at ligne et liv ;-)

Lørdag skal der gøres rent. Ses håndbold. Strikkes.

Måske havearbejde – hvis vejret vil ;-)

God weekend til ALLE!

2 kommentarer: