søndag den 19. september 2010

Strikkefronten:

cirkelsjal til Inge

På pindene er et CirkelSjal til Veninden der tog mig med til Kina.

Hun har netop brækket hoften og trænger til opmuntring. Så et Cirkelsjal i SilkeTweed er i gang. Hun er glad for cirkelmodellen som sidder af sig selv, jeg har lavet et tidligere af angora og merinould, Det er varmt og lækkert, men garnet fnugger og fnugger. Ærgeligt!

cirkelsjalbillede

Ellers er der dumpet dejligt lekture ind på Planeten, afsender ukendt ………………. nerrjjjjjj ……..pjat ……. det er nok SiffeSelv der i en sen nattetime kom til at ramme en god tast ;-) Nu er de her i hvert tilfælde.

strikboeger

Jeg elsker at læse strikke opskrifter – næsten lige så meget som at strikke. Så her er et par timers underholdning.

3 kommentarer:

  1. Den bliver rigtig flot...ved du om der findes en dansk opskrift på det sjal.
    Og rigtig god læselyst.

    SvarSlet
  2. Flot sjal må jeg sige. Jeg tænkte: Er de der sekskantsokker virkelig strikket? Er de svære? De ser sjove ud!

    SvarSlet
  3. Helvig - hvis du er interesseret kan jeg oversætte den til dig ? Den erganske enkel ;-)


    Heks - Jo de sekskantsokker er skam strikkede og bogen er fuld af andre ligeså inspirerende sokker ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet