torsdag den 7. oktober 2010

Sometimes I wish I were an Angle ;-)

… og denne sang genlød for mange år siden i vores hus i grusgraven Kirkebjerg mens jeg lavede en stor collage ;-) til billedkunsteksamen. En blåhvals hale blev til englens vinger.

Ungerne legede og larmede.

Bonden var i marken.

Hvor er minder vidunderlige!

Hvor er musik vidunderlig til at frembringe minder!

Sangen har genlydt i mit hoved de sidste 2 uger efter at ha været glemt en del år. Druknet i sorg.

Jeg kunne ikke huske hverken gruppens navn eller sangens titel. Kun min facination og den dejlige stemning af lykke – en stund. Det er rart der er blevet plads til de gode positive minder efter min mand selvmord.

For 10 dage siden sendte jeg et ønske ud i universet – at jeg ønskede at finde melodien igen.

Og her til aften finder jeg den på Dit og Dut ‘s Facebook-væg!

TAK til Gitte !

6 kommentarer:

  1. Nej Lavendel - er det ikke dejligt?

    SvarSlet
  2. Jeg er da bare super glad for jeg så lige præcis valgte at linke til den :-))

    SvarSlet
  3. Jamen det er jeg osse ;-)
    .......og jeg tror sørme ikke det er tilfældigt ;-)

    SvarSlet
  4. Har bare den allerstørste lyst til at gi' dig et KÆMPE KNUS. Din seje quinde. Ha en dejlig weekend ! <3
    Kelle

    SvarSlet
  5. Tak for knuset Kelle - dejligt navn ;--)

    SvarSlet