lørdag den 6. november 2010

HjemmeBesøg

Hel vidunderlig modtagelse af Gustav – Dolly en anelse mere forbeholden. ;-)

Hjemturen fredag gik ubesværet – dog overvejer jeg om Lillebælt er cementeret? Jeg opdagede slet ikke broen før jeg modtog radio Fyn og var i Odense. Men jeg må jo ha passeret den! ;-)

Jeg havde da glemt at tage rejsekost med på turen og fandt ‘kun’ 2 stks supersize sneakers undervejs! Rimeligt kvalmt! Måske ku jeg ha nøjes med 1, men der var jo tilbud på 2.

I dag er det en fornøjelse at vågne op til Gustav og Dolly, sol og særlighed ;-)

Idag holder Filosoffen og Svigerdatteren housewarming. Mor har fået lov til at deltage ;-)

I morgen står det på strik og pakning af alt det jeg  glemte sidst jeg tog på skolen.

Min første udstilling af billeder sker på Skolen i Gudum.

Er stolt og glæder mig.

Hav en solrig weekend ;-)

 

3 kommentarer:

  1. Stolthed og glæde o sol og familie :-)

    SvarSlet
  2. Gustav og Dolly, sol og særlighed - du fortæller så smukt!

    God lørdag aften til dig, klem!

    SvarSlet
  3. Tak begge to - jeres kommentarer giver glæde ;-)

    SvarSlet