torsdag den 4. november 2010

Sidegevinst! + The Intruder!

uge 4410

Det går som jeg håbede: 1 kg pr. uge i vægttab!

Men det er *kun* en sidegevinst.

Jeg tog herover for at – begynde – forene mig med The Intruder. Min uønskede uindbudte livslange Indtrænger.

Mit billede af ham er ganske negativt. En snylter på min livslyst og livsglæde. En igangsætter af min angst.

Der står ingen steder hvordan *man* accepterer en kronisk livslang sygdom – som kun vil udvikle sig.

Se dine dæmoner i øjnene:se dine dæmoner i øjnene

Dine Dæmoner er ofte ufarlige, tandløse og iført gyldne klæder – der kan være en gave til dig hvis du får øjnene op for dem.

Mit nye billede – her gengivet i dårlig kvalitet.'

I dag er det igen Kreatid. Min absolut bedste timer. Men svømningen med vandaerobic , varmtvandbassin og spa er jo heller ikke at foragte ;-)

Igår var rimelig fuld besat og udmattende så idag er det vigtigt at huske at tage den med ro.

Hav en god dag – gerne med masser af strik ;-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fantastiske, dine billeder - især det til venstre, er jeg vild med....er det til salg???? Godt at det går godt for dig! Har haft problemer med at kunne lægge kommentarer. knus

    SvarSlet
  2. Jeg synes, dine billeder er skønne, Siffe! Dejligt at læse om det, du oplever.
    Klem ...

    SvarSlet
  3. Tak begge to ;-)

    Nu udstiller jeg - så der kommer priser på. Min lærer hjælper til ;-I han er selv praktiserende kunstner ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet