søndag den 16. januar 2011

Og navnet …….

 

leo ramme

.. bliver Leo.

Dejligt at vide inden det går afsted til barnedåben Smiley, der blinker sidst I januar.

Min yndlingsfætter – og Konen – har produceret dette lille vidunder der selvfølgelig opkaldes efter sin Farfar. Han hedder Leo – opkaldt efter sin far – og blev derfor kaldt Lille-Leo. Så mon ikke ham her bliver til Lille-LilleLeo ? Smiley, der blinker Jeg glæder mig til festen og for første gang I lang tid er angsten ikke min følgesvend. Til gengæld har Hr Parkinson lovet at følge med mig!

ramme foer

Jeg fandt 3 helt nye tærammer I genbrug , den ene heldigvis blåmalet. Jeg pillede det påsatte filt af. Mit malede bomuldsstof blev klippet I passende stykker og limet på med decoupagelimlak som en slags patchwork. Da det var tørt blev det lakeret over med limlakken.

detalje ramme

Bogstaverne er lavet af 3 lag sammenlimet malet stof. Derefter malet med guldacryl,  dekoreret med permanent sort tush, tilsidst skal de limes på rammen – og vist lige rettes inden jeg limer Smiley, der blinker

IMG_4579

Sammen med det blå hæklede tæppe vel en udmærket present.

2 kommentarer:

  1. Personlige gaver er oftest frydefulde, og begge dine skal nok vække glæde ;-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Anjoe - det håber jeg da ;-)

    SvarSlet