tirsdag den 4. januar 2011

Mål-bogen:

maalbog

Her er så MÅLBOGEN. Lavet I mixed media I glade farver.

IMG_4491      IMG_4492

IMG_4498      IMG_4499

Det er en ‘opskriftbog’ I løsblade fra Kvickly der har fået nyt liv som min konkrete målbog.

Bagerst er der tomme sider hvis nu der dukker noget op undervejs. Sjov at lave, med mange tanker undervejs netop handlende om målene.

I morgen tidlig måles vi – spændende.

Kl 6 I morges gik jeg 3 km på løbebåndet. God start.

I dag rystesammen med det nye hold. Jeg fik et *attack* af Parkinson og måtte trække mig tilbage. Det var som nogen havde slukket mig på en knap. Jeg fik slappet af og kunne deltage I aftensmaden. Den går man jo ikke gerne glib af Smiley, der blinker

I aften har jeg malet på stof. En bærepose fra cchobby.dk. Malet med acryl, lavet min egne stempler og trykket, samt dekoreret med tush. Er spændt på resultatet I morges.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, din mål-bog er meget smuk, Siffe! Det er dejligt at se alt det, du laver af håndarbejde, og læse om hvor meget du træner.
    Kh til dig!

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Madame ... jeg blir nu glad for dine kommentarer ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet