tirsdag den 4. januar 2011

StrikkeFronten:

huer

Jo der strikkes da stadig på Planeten Smiley, der blinker

Her ses et par færdige (!) huer til søn og svigerdatter.

benvarmere

Et par Benvarmere til SiffeSelv.

halstoerklaede

Op af UFO-kassen og flyttet sig over I WIP-kurven er dette lange tørklæde I strømpegarnsrester.

Godt skolebænke- strik. Måske en chance for at blive færdigt.

Iøvrigt er STRIKKE-POLLETIET vist flyttet med ind på skolen. I hvert fald kan jeg ikke *smutte* fra GARNSTOPPET. Der er een der følger med her, der osse er på skolen Smiley, der blinker

En dejlig positiv strikkeglad Quinde. Men mon ikke hun kan overtales til at lukke et øje hvis der nu – hvad der selvfølgelig IKKE gør – smutter et garnnøgle ned I kurven.

3 kommentarer:

  1. Søde ting du har lavet - jeg er specielt vild med det tørklæde - som har sådan nogle dejlige farver.
    Jeg synes det lyder som om du er ved at komme ud på et skråplan med den der fatale garnstop-beslutning....måske kunne du ændre den til en midlertidig nedtrapning ;o) Så kan der nemlig godt smutte et enkelt lille garnnøgle (eller flere) ned i kurven uden du behøver at have dårlig samvittighed ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Tak Kære Karin
    Endelig et forstående menneske ;-)
    Jeg må indrømme at jeg nok hører til enten eller kategorien - hvis jeg først tillader at købe eet nøgle er der ikke langt til at måtte købe 2 eller 3 elle ....

    Men TAK for idéen jeg kan jo bruge den i nødstilfælde ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Ja de gode ideer står i kø ;-) Men kan nu sagtens lukke et øje eller to, ville da bare være hjælpsom ...he he ;-))

    SvarSlet