fredag den 14. januar 2011

Søvnløshed……………

vand trae

….klokken 3.52

Nå, men der er intet arbejder der truer. Jeg kan bare sidde her og nyde lydene fra et nattestille hus. Med indlagt stereo-snork fra begge nabo-værelser. Det er nu ikke derfor jeg ikke sover.

Kaffe ville være ganske rart, måske jeg laver een sådan.

Jeg skal først  ha’ undervisning over middag. Formiddagen er fri – forhåbentlig bliver der mulighed for at gå mine 3 km.

Jeg øger med 500 m pr. uge. Så når jeg skal hjem I april hedder det 10 km.

Måske lidt natradio vil hjælpe? Strikketøjet?  Træning? Jeg ku’ jo osse bare sidde og surfe lidt.

Hvad gør du når natte-søvnen holder fri?

3 kommentarer:

  1. jeg bliver liggende i min seng, men læser :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kaster mig over håndarbejdet eller (hvis jeg ikke er rigtig vågen) spille et eller andet dødsygt computerspil. H¨ber du fik sovet lidt.

    SvarSlet
  3. Tak begge to. Jeg blev angrebet af krea-baksillen og legede dejligt til klokken 6 - hvorefter jeg sov til kl 11. ;-) Jeg forsømte intet - andet end morgenmaden.

    KH Siffe

    SvarSlet