tirsdag den 11. december 2012

Uhhh hvor er det besværligt!! ..... eller Lidt om MADen


.... nejjj da ikke sneen!
Den er da bare smuk .

Det det der med maden.
Jeg kan sgu ikke finde ud af det.
Sådan en gammel husmor.


En måde at vise kærlighed på er gennem maden
 og jeg mener ikke kager og den slags
men rigtig mad

I en gruppe Parkinsonister
er jeg stødt på gode resultater 
med at spise efter sin blodtype
Nu har jeg læst om det og pudsigt som 
det passer på hvad jeg selv mærker
i de perioder hvor jeg lever sundt

Jeg kunne godt ha brug for
en 4 ugers madplan
udspecificeret.

Måske et forsøg værd`?

Eller en anden overvejelse er 
at konsultere en ganske almindelig diætist?
 Der forstiller jeg mig bare
en overdimentioneret tallerken rå broccoli
---- så er der dømt nederlag på forhånd!

Hvis nogen vil læse mere
er her link:

BØGER;


SIDER:





KRITIK





1 kommentar:

  1. Maden er vigtig ! Vigtig vigtig vigtig !
    Og som du skriver, ikke kærlige kager :)
    Selvom jeg mener de også hører til i et sundt liv.
    Tror du skal begynde med en diætist.
    Og så finde en, der ikke mener at broccoli og kalkun er det eneste sande :)
    Senere kan du så selv prøve blodtype diæterne af. Tror bare du skal have en lidt og struktur i begyndelsen, ellers er det lidt for uoverskueligt.
    Tror jeg.
    Held og lykke :)

    SvarSlet