torsdag den 14. marts 2013

Karussel-tur .... og tegneseriefigur


Idag er der rundgang i hovedet.

Var jeg en tegneserie figur 
ville der flyve ting rundt
i en bobbel over mit hoved

Desværre er jeg ikke det
men må som et almindeligt menneske 
affinde mig med
at alle 'tingene'
er INDENI hovedet

for det meste
med så megen fart på 
at jeg ikke fanger hvad det drejer sig om

nogen gange kan jeg få stoppet karrussellen
kortvarigt
og kan se ups...
bilen skal synes .... i går!

så forsvinder bilen videre rundt
på sin karrusseltur
ud af min bevidsthed

nu har jeg så fanget den her 

det gir uro
for hvordan er det lige
hvor er registreringsattesten
hvad nu hvis den ikke går igennem
hvordan kommer jeg så hjem igen
......

så gir jeg slip 

...

lader bilen og dens besværligheder
forsvinde
i en karrusseltur

hmmm 
baglygterne virker da
i det mindste!

.... jeg går i atelieret
nærmeste nødudgang

2 kommentarer:

  1. Øv - håber du fanger bilen eller kommer de jo og klipper dine plader :(
    Godt du har ateliet :)

    Varme tanker

    SvarSlet
  2. Tusind Tak Marianne ..... den fiser stadg rundt nu ved jeg bare den er der ;-)

    SvarSlet