mandag den 4. april 2011

Johnny is back!

 

johny - the cat in black return

The CAT in BLACK is back !

Bedst som jeg tror mig katteløs – eller kattefri – fornemmer jeg en puslen og en sort skygge bag mig.

Og sandelig om ikke det er JOHNNY der er vendt tilbage. Stor og fed og kælen. Han har fundet et andet sted at være da DOLLY og GUSTAV blev for meget. Nu er de jo bleven Bornholmer-katte og feder sig i sild så kan han da godt vende hjem. Tænker han.

Og selvfølgelig kom han indenfor. Fik lidt mad, lidt kæl og en lur i sofaen.

Jeg blev dog glad da han selv valgte at gå igen. Jeg har brugt megen energi på at finde det GODE ved IKKE at ha katte og så står han plusli der! Min beslutning om ingen katte står dog fast.

Jeg tænker han nu vælger sig et liv som delekat. Han kan være her når jeg er her og jeg ved han får masser af omsorg andetsteds når jeg ikke er her. Måske jeg endda kan finde hans *ny* familie Smiley, der blinker

Velkommen er han da!

3 kommentarer:

  1. Det er sikkert den rigtige beslutning, du har truffet, nu hvor din planets baner er blevet større ;-)

    SvarSlet
  2. Ja det er både hyggeligt og den rette beslutning ;-)
    Og Johnny vælger vist osse selv ;-)

    SvarSlet